torstai 22. marraskuuta 2012

Käväisin kehon koostumusmittauksessa

Tuli äsken käytyä kehon koostumusmittauksessa ja todettiin että mun rasvaprosentti on 10,4. Se on hyvin alhainen määrä, massakaudella kun ollaan! Mutta ei se rasvaprossa vaan nouse, vaikka kuinka yrittäiskin :D ja rasvastahan mä en hirveesti välitä, kunhan lihas kasvais. Ja lepometabolia (kehon kulutus vaikka makais sängyssä) on 2250kCal eli melkoisen korkea. Ja kun koulunkäynti ei ole pelkkää istumista ja punttitreeni siihen päälle niin energiantarve nousee tuonne 3000kCal puolelle. Ja massalla syön 500kCal kulutuksen yli ja pelaan vielä varman päälle, niin päivittäin menee n. 4000kCal :D
Ja sitten kun tämä mittaus oli luontaistuotemyyjän suorittama niin luonnollisesti alkoi kova myyntiyritys. Kun ilmoitin harrastuksekseni kehonrakennuksen niin silloin luulisi jo joidenkin kellojen soivan että tämä kaveri saattaa oikeasti tietää jotain. Kehonrakennus kuitenkin on muutakin kuin punttien viskomista salilla. Mutta ei, tämä rouva alkaa selittämään mulle perusasioita joista luultavasti tiedän kymmenen kertaa enemmän kuin hän. Ja kun kerroin että käytän Star Nutritionin tuotteita niin hän kertoi ettei ollut ikinä kuullutkaan niistä mutta HÄNEN tuotteet ovat parempia koska ne on suunnitellut joku POLKUPYÖRÄILIJÄ AMERIKASTA ja niitä on tutkittu NELJÄ VUOTTA ihan oikeassa LABORATORIOSSA. Ja nämä tuotteet kasvattaa lihasta vaikkei tekisi yhtään mitään, hänelle on itselle käynyt niin. Joooooh... Jos 40% soijaproteiinia ja 60% heraproteiinia sisältävä tuote kasvattaa lihasta niin paljon että vaatteet alkaa kiristää, vaikkei treenaa, niin eiköhän joka jannu olisi bodari kun lihas kasvaa noin helposti. Teki mieli sanoa että "jos nyt hyvä rouva lopettaisit sen paskan jauhamisen sillä et todellakaan ole samalla tiedon tasolla kuin minä". Ja mua ärsyttää suunnattomasti nämä jonkun kirjekurssin käyneet luontaistuotemyyjät, jotka luulee tietävänsä asioista jotain. Ja kun tämä alkaa vielä opettaa mulle sellaisia asioita jotka olen omaksunut jo monta vuotta sitten. Enkä edes viitsi kuvitella mitä nämä tuotteet olis maksanu... En kuitenkaan alkanut väitellä näistä asioista hänen kanssaan vaan otin esitteen ja sitä huvittuneena lueskelin matkalla kotiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti kommaamaan! ;)